Wij willen alleen het beste voor iedereen en zijn erg blij met uw betrokkenheid en zeer benieuwd naar uw mening. Ziet u een verbeterpunt, neem dan direct contact met ons op per mail, telefoon of contactformulier en wij gaan ermee aan de slag! Verbeterpunten kunnen te maken hebben met het product zelf, maar ook met de procedure van bestellen, betalen en bezorgen.

Wij streven ernaar om u een vers en gezond product te leveren dat minimale schade (het liefst geen schade) toebrengt aan het milieu. Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent met het resultaat. Laat u ons dit dan zo snel mogelijk weten zodat we u tegemoet kunnen komen en we er samen voor kunnen zorgen dat dit in de toekomst beter zal verlopen.

Wij leveren voornamelijk verse producten, deze producten kunnen helaas niet geretourneerd worden. Bent u niet tevreden over het geleverde product, neem dan alstublieft contact met ons op voor een passende oplossing! Bij de producten die niet geretourneerd kunnen worden staat dit vermeld! Houdbare producten kunnen wel geretourneerd te worden, dit kan u zelf doen via uw regionale PostNL punt. Hieronder vindt u daarover meer informatie.

U heeft een herroepingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van onderstaand modelformulier.

De ondernemer vergoedt de betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product,  onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Retourkosten worden niet terugbetaald aan de consument. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. 

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

  •           Aan:         De Bosmantel

                                  Cornelis Kuinweg, 1619PE Andijk

                                  info@bosmantel.nl

  •           Ik deel u hierbij mede, dat ik onze overeenkomst betreffende

              de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

              herroep

  •           Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
  •           [Naam consumenten(]
  •           [Adres consument]
  •           [Handtekening consument] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.